poniedziałek, 18 października 2010

Ahlan wa sahlan :)Witajcie na moim blogu:)
Wielu ludzi kiedy byłam mlodsza pytalo sie jak to jest byc mieszanka ;) szczerze mówiąc to czasami super a czasami do d...y.Mimo tych kilku zlych chwil nie zmienilabym nic w swoim zyciu ;) Ana fa5ora l2ne mn Lubnan co znaczy jestem dumna ze jestem libanka  i tak pewnie zostanie juz do konca:)
Mimo,że urodziłam się w Polsce i tu się wychowywałam to jednak kultura arabska jest mi bliższa. Uwielbiam prawie wszystko co arabskie zwłaszcza libańskie dania i arabska muzykę :)Jeżeli chodzi o Liban to kraj który kocham i mam nadzieje,że kiedyś się tam przeprowadzę :)



1 komentarz:

  1. Pięknie, pięknie moja kochana jak na początek wyszło ci całkiem nieźe, zresztą czuje się tak jakbyś pisała o mnie.... <3
    wspaniale... :*:*:*:* czytam dalej ;)

    OdpowiedzUsuń